Ипотпал сайтове

Преди малко публикувах в my оперския ми акаунт сайтовете ми свързани с ипотпал и сега реших да ги споделя и тук.

По-горната връзка е официалния сайт, с които ще участвам в състезанието, а по-долу следват другите ми надежди за подкрепа. Първия ипотпал сайт е този, с който се надявам, че ще успея да се класирам в Гугъл. И той е Ипотпал България.

В старата ми WordPress регистрация, си направих ипотпал допълнителен блог към акаунта ми, които може да се види на адрес ипотпал блог.

Спомних си, че имам регистрация и в обществото на Opera, където си създадох и още един ипотпал блог.

Този в Уордпрес и този в Опера Google все още не иска да ги индексира, а на мен ми се иска това да се случи, за да видя от чисто любопитство на коя позиция ще ги нареди при търсене на „ипотпал„.

В live.com си направих също регистрация и ще се моля на Гугъл да бъде благосклонен поне да индексира него скоро. Те и другите може би са някъде в индекса, но най-вероятно са още в допълнителните резултати за ипотпал. Тук е моят акаунт е лайф за ипотпал ресурси.

Следващата стъпка, мисля, че е логична и че е време за нея и това ще бъде Ипотпал в Blogspot. Как забравих него!

Хубави мигове желая на ипотпал участниците в SEO състезанието. До скоро и до нови срещи

Етикети: ,